måndag 23 februari 2009

99.99% mätt och lerig

Idag blev det inte Tant Grön på håltimman utan Golden Elephant, för det var vi tjejer mycket mer sugna på ;) Ändå blev det till slut att jag bjöd My på lunch och Louis stack hem och hämtade gympa kläder (som inte kom till användning för vi hade teori). Jag satt hela tiden och tänkte på vad som var + och - med det hela och kom fram till ett par gerjer iaf.

+ Lunch buffé 70 kr, inte så illa pris när man får äta hur mycket man vill och sen chilla med en kopp kaffe ;) Sen buffén som man får plocka lite utav all möjlig thaimat från nudel mix till frukt, passar även de som är kräsna av sig ;) Personalen var jätte trevlig och mitt sällskap såklart, My Krusbär som drog ett par klockrena kommentarer.

- Rusningstid, fullpackat (dock var det väldigt lugnt idag). Maten för sig är ganska fet, friterad kyckling, det mesta är stekta i feta oljor och så vidare (farligt gott enligt mig). Skumma gäster som jag och My stötte på idag, man kan ha turen och få bord mitt emot ett par snyggingar med men inte idag. Något som jag inte tycker om är att äta när det är för mörk, så belysningen får ett minus de också ;P

Annars idag har skoladagen varit helt okej. Träningen där emot var så jävla grisig! En skottad, slaskig grusplan är det sista man vill ha i kyla, + konditon! :O Det kan seriöst inte bli värre! Som tur var va det ganska lugnt idag, mycket spring med boll vilket är mkt roligare än intrevaller. Vi avslutade med att springa i snövallarna, det suger verkligen i låren men det känns gött nu kan jag lova ;) Ska krypa ner i sängen nu och läsa lite tänkte jag, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar