torsdag 19 februari 2009

Allt på en gång

Åh, skitstressad inför imån, prov och en franska inlämning som jag msåte jobba hårt med i princip hela natten för att bli färdig med. Random Bert ringde mig förut och snackade om hur det låg till om jag skulle byta till BIK eller inte. Papprena är klara, behöver bara min underskrift nu. Men då erbjöd han mig en plats i ett div 3 lag, haha, kunde han inte sagt ngt lite tidigare?

Jag var så duktig, höll mitt löfte med att inte äta godis innan Hemsedal. Väl i Hemsedal kunde man inte undgå att knapra i sig lite chocklad i den sjukt mysiga sängen efter en lång dag i backarna. Just då kände jag att jag klarat mig bra utan godis och behöver verkligen inte äta det, men man lever bara en gång, och därför har jag kommit fram till att unna sig med lite gott en gång i veckan, fredag som jag bestämt mig för efter en lång kämpig skolvecka, är man värd! :)

Åh, igen. Är så sjuktrött på er människor som klagar HELA TIDEN! På er som trycker ner er själva, tycker synd om er själva 24/7 och klagar över det online! Uppmärksamhets brist lr vad? Lägg ner, livet är för kort för det! Visst har man gjort det ngn gång, men nu inser jag hur OTROLIGT PATETISKT DET ÄR!

Är bara så splittrad just nu, vill ha fredag kväll! Puss godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar