måndag 16 februari 2009

Äntligen hemma igen!

Kom hem igår runt halv 5 tiden. Hade ingen tid för datan eftersom Mathias kom och vi tog det bara lugnt hela kvällen. Det enda nyttiga jag fick gjort igår var att jag packa upp väskan och överfört alla bilder från Hemsedal till datan. Viktor kom förbi en stund också, jättekul att se honom igen! Jag och Mathias la oss rätt tidigt och imorses var det mer än pinit att komma upp ur sängen. Sitter i skolan nu, en timma innan vi börjar, och fryser tårna av mig. Påminner om veckan i backen och fötterna i dedära iskalla pjäxorna. Lägger upp bilder och skriver om Hemsedal när jag kommer hem tänkte jag, för det blir ingen träning för mig del ikväll. Har en massa plugg att ta igen eftersom det inte blev så mycket plugg där uppe.

Annaras idag är det tre underbara månader med Mathias <3 Aja, ska börja på mitt resereportage nu om Hemsedal, första utkastet ska vara klart imån tror jag :s Önksa mig lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar