lördag 28 februari 2009

En fortsatt trevlig helg

Går dagen var kämpig, men tanken på att jag, Louis och My sov ca 3 timmar, var vi helt slu i skolan. Första lekionen var vi i badhuset, klädsimm och livräddning. Jag och My ägde så hårt! :D Haha, sedan var skoldagen seg. När jag kom hem igår fixade jag tvätten, disken och lite mat. Viktor kom förbi en stund innan ridningen och vi körde GH3.

Själva ridningen gick faktist väldigt bra. Vi jobbade med övergångar och galopp ombyten. Yellow gjorde riktigt bra halter, men bakena inunder sig. Sen åkte Mathias med mig hem, vi gjorde kyckling och pasta pesto HUR GOTT SOM HELST! :) Sen var Viktor med en stund också, vi kollade på film och sen gick vi ändå och la oss ganska tidigt. Idag har jag och Mathias käkat frukost och jag har fixat lite till i huset. Vi ska snart åka till Bgd och ikväll är det som sagt fest, det ska bli jättekul! :D Skirver mer imån när jag kommer hem, pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar