måndag 2 februari 2009

En lugn morgon

Har egentligen sovmorgon så jag har ingenaning varför jag är uppe nu. Har bara idrottsprov idag och lektionen börjar vid 14:40 ;) Tar bussen efter ett och pluggar lite smått i skolan. Ska möta Emma i stan efter provet, ska försöka få med henne ut på en spring tur ikväll tänkte jag för jag hinner inte träna fotboll för jag har matte prov imån så jag måste plugga järnet :/ Men en paus på 45 min med lite jogg gör hjärnan gott!

Träningen igår kväll med Bgd var faktist rolig för en gångs skull. Dom yngre var med och spela, visst att dom hade lite svårt för att hänga med i spelet och komma in i laget, men det get ju sig! Annars var jag helt på topp igår, hoppade runt och hade en massa överskotts energi. Lite lätt besviken att vi inte fysade :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar