söndag 1 februari 2009

Sammanställning av helgen

Ojojoj, jag vet inte vart jag ska börja. Ridningen i fredags gick helt okej, fick inte riktigt till det men bättre lycka nästa gång. Efteråt mötte jag My vid bussen och vi gick tillsammans till Mathias. Jag gjorde mig iordning och medans det hade en massa folk kommit som Per, Allen osv. Vi gick sedan vidare till Lea och först när vi kom dit var det en massa folk, shit, men det gav sig efter ett tag. Mitt Krusbär och jag levde livet, dansade vilt och hade det hur kul som helst! :D Jag tror alla hade det i min omgivning om jag inte förstått hela situationen fel! Hehe, jag, Mathias och Eric drog oss hemåt vid två och jag somnade direkt :)

I lördags var jag mer än på topp, not! Jag var jättetrött, det kändes som om jag hade sovit utan att få sömn. Iallafall, Mathias hängde med mig hem och han sov här inatt. Vi kollade på film, var hos Viktor en stund och bara tog det lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar