tisdag 24 februari 2009

*We were the winners!*

Pappa fick upp min hylla förut efter ett par fel borrade hål ;P Jag började stapla upp alla mina krämer, smink osv tills jag kom till mina pokaler, medaljer och rosetter då det slog mig att jag är faktist ganska bra ändå.

*Medaljerna som är alla ifrån min tidiga fotbollskarriär, mellan F8-F12. Vi var så jävla grymma! Verkligen, kollade igenom alla platser, aldrig sämre än 4:a var vi. Shit, tack för dom underbara åren!*

Pokalerna, något ni inte visste kanske är att jag var en jävel på luftgevär när jag var mindre ;P

Rosetterna är alla ifrån olika klubbtävlingar, dressyr, hoppning och caprilli. Stoltast är jag över den gul/blåa rosett som jag fick när jag vann Klubb Mästerskapet i höstas :)

Nu låter det säkert som om jag skryter sönder, men jag är verkligen stolt över mig själv och det står jag för! Det skadar inte en själv att lyfta fram det sakerna man är bra på emellanåt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar