måndag 13 april 2009

Påskhelgen!

Lördagen i Fristad var verkligen trevlig! Har inte så mkt mer att tillägga. Har varit i Mathias stuga sedan lördags natt och kom hem idag eftermiddag. Det har varit jätte mysigt och trevligt med det underbara vädret! Min familj kom förbi igår och blev kvar mer än en stund. Våra familjer åt gott och fikade :)

När jag kom hem idag möra jag igenom lite plugg och sedan kollade jag en match, träffade min underbara Berggren! :D Sen drog jag till Viktor, vi drack te och åt lte mackor sen drog vi ut och träffade Amanda-Mia.

Kom hem för en stund sedan och har packat min väska inför imån och tagit fram kläder, även duschat så jag kna sova ut lite imån ;) Behöver all energi jag kan få!

Vill bara tacka min underbara pojkvän för ett underbart påsklov, tack och pusshej :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar