måndag 8 juni 2009

Bloggar igen

Har lämnat in de sista arbeterna, fått bekräftat alla betyg och nu åter står bara fyra softa skoldagar. Stressen har minskan rejält ändå är inte allt njutbart än. Under den senaste tiden har jag glömt bort mig själv, ängnat all tid åt träning, skola, pojkvän och glidit allt längre ifrån mina vänner och familj. Längre dagar, mer tid hade inte varit fel. Underbart och tur att sommarlovet snart är här då. Jag hade inte klarat så mycket mer, är mitt uppe i ett break-down nu och det hade varit värre om det slagit mig tidigare.

Jag har hela sommare framför mig nu och lite småplaner hit och dit, det kan bara bli bra! Förutom en massa jobb så kommer jag ha all tid i världen att lägga ner på mig själv, vännerna och familjen. Dessutom de andra också.

Nu ska jag sova med tanken på att det är halvdag imån och sedan picnick med klassen i parken. Då hoppas vi på fint väder, godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar