lördag 4 juli 2009

4 of July

Gårdagens kväll vart inte så lyckad för min del. Jag var trött, hadwe ont i huvudet och helt slut körd. Lämnade killarna vid 12 och gick och la mig. Var inte på humör imorses och att jobba peppade mig verkligen inte mer. Gick´och suckade i 6 timmer kan jag lova. NU har jag och Mathias gjort oss iordning, snart kommer mina familj. Vi ska åka in till Göteborg och vi har bokat bord på Hardroick café där vi ska fira Usas nationaldag med familjen Westman också. Efteråt kasnke vi åkte till havet och badar. Ikväll får vi se vad som händer, jag vill komma i säng tidigt iaf, känner mig helt slut men jag har lovat Mathias att åka och bada i Ören. Det är mysigtast sent på kvällen, så det får bli runt 11 ngn gång och efter det ska jag fan i mig sova! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar