söndag 23 augusti 2009

Rådjur

Vaknade med baby vid min sida, det gjorde hela min dag :) Jag skjutsade honom till bussen vid tio för han skulle in och jobba sen åkte jag hem, åt frukost och fixade ihop mina grejer för match. Spelade med f15 idag och varje gång blir jag så frustrerad. Det självklaraste sakerna jag inte ens behöver nämna på mina matchen med mitt lag måste jag stå och skrika när jag spelar med dom. Det är så jag verkligen inser hur bra mitt lag egentligen är! Iallafall, tillbaka till f15 matchen, vi förlorade med 3-1.

Jag och pappa var hemma vid fyra tiden och efter jag fått i mig mat gick jag ut och gick med Emma en sväng. Sen drog jag hem till Viktor, vi har druckit te och just nu jagar han rådjur. Han är verkligen i xtas och jag vill itne störa honom med mitt intresse som inte finns. Imån börjar jag tidigt och slutar sent, stannar sedan kvar för jag har träning kl fem. Kommer hem runt åtta, då lär jag nog bara fixa inför morgon dagen och lär inte orka sitta vid datan så. Men nu har nog Viktor jagat klart dom stackars rådjuren på åkern så jag hoppas på att han kommer upp och är lite social med mig ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar