fredag 20 november 2009

Akupunktur?

Åkte hem idag från skolan. Huvudvärken var värre än vad den har varit på dessa tre veckor som jag fått stå ut med den. Det blir ingen ridning ikväll, vilket är riktigt surt, och det blir bara till att spela cup imån, ingen avslutning. Jag kommer i princip vara hemma hela helgen, själv, utan att få göra någonting. Det kanske är bra, men guud va uttråkad jag kommer vara efter denna helgen!

Kämpade mig igenom första lektionen, naturkunskap, som vi håller på med ett grupparbete i. Just min grupp ska fördjupa sig i akupunktur och så fort jag hitta det på nätet stod det att de kan lindra spänninghuvudvärk. Ska kolla upp det, kostnad o.s.v. Det kan vara en bra sak till arbetet också att ha prövat det, en guldstjärna i kanten som läraren sa och det är bara ett plus om det hjälper mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar