torsdag 19 november 2009

Sömnproblem?

Slutade redan vid elva idag och efter det for jag iväg till Bgd för jag hade läkartid. Inte för att jag fick reda på något nytt, det var som jag anade, jag är ännu en gång förklarad med spännings huvudvärk. Sist detta slog mig var sista terminen i nian, och då fanns det en anledning bakom det hela. Just nu har jag ingen aning varför det kom just nu igen? Höstdepression? Vet inte, men visst att jag har en massa saker runt omkring mig som skolan, flänga hit och dit med träning och sedan jobb och även ridning på detta. Mina dagar består av stress för att hinna med allt, vilket har kommit att påverka min sömn något enormt! Ska leta reda på iForm tidningen sen så jag hittar de där sömn tipsen!

Dagen återstår bara utav att träna franskatalet lite och sedan ikväll blir det cirkelträning med my parents. Är riktigt pepp på det faktist men nu ska jag fylla på med en till kopp kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar