onsdag 17 februari 2010

Hicka ...

Hade kurs igår på Anticimex i Göteborg med jobbet. Det var brandsäkerhet och HRL, vilket blev en repetition efter som jag både praoat på sjukhuset och brandstationen. Efteråt fick jag hoppa in och jobba ett 4 timmars pass. Det var väl helt okej, men jag var helt slut. Jag och Tove gjorde det bästa utav det.

Imorses åkte jag, mamma och Tess in och fika i Alingsås. Det blev iofs frukost för min del sen lite shopping. Körde hem och det gick mer än bra! Resten av dagen har ägnats åt promenad, middag och lite One Tree Hill.

Mathias kom för en stund sedan och nu sitter vi och kollar på lite nya möbler till mitt rum, jag har ångest, måste ha en massa nytt! Nu blir det bara till att visa allt jag hittat för papap sen får han köpat! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar