lördag 6 mars 2010

Hovfjället

Har åkt skidor i två dagar nu och imån bär det av hemmåt igen. Jag och Mathias är dom enda kvar i stuga, dem andra är och bastar vilket inte lockade mig idag.

Jag har åkte gay(snow)blades, bara för att jag var för lat för att åka vanliga skidor, men det har gått riktigt bra dock var det dåligt med backar här om man jämför med Hemsedal. Jag är allt lite bortskämd ;P Mathias har inte kunnat åka skidor för hans stukning blev allt värre i torsdags kväll, riktigt tråkigt!

Vädret har varit underbart och jag har allt fått lite färg i ansiktet, men längtar hem lite nu. Vill sova i min egna säng och koncentartion att plugga, den går inte att finna i samma stuga som pratkvarnen John kan jag lova!

Nu ska jag vara lite social med Mathias, med andra ord möla ner lite godis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar