lördag 20 mars 2010

Jag har blivit flygradd!

Formiddag spenderades ensam for Marion och hennes mamma stadade efter festen och var hos polisen, min franspappa var pa sjukhuset med en kille som slagit sonder sin hand pa festen, drama, drama och jag har suttit hemma och bara chillat. Efter lunch akte jag med Nicolas (min franspappa) till flygfaltet. Herregud, jag har aldrig trott att jag skulle do sa hart som jag gjorde nar jag satt i det dar glidar flygplanet! :o Den har ingen moter och ar enbart byggt utav metall form och papper typ! Det varsta var vadret ocksa, det blaste som bara den, trodde verkligen inte att jag skulle komma ner levande. Nar jag val var pa marken trodde jag att jag skulle spy upp alla mina inalvor, usch och fy, det ar det varsta jag gjort i hela mitt liv, fast det var riktigt kul pa samma gang!

Aja, vet inte vad vi ska gora min sista kvall har i Frankrike. Fransmannen ar bade tidsoptimister och impulsplanerare, sa det blir val en overraskning som alla andra ganger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar