torsdag 18 mars 2010

Ooh Champs Elysées..

Ja, som sagt var jag i Paris igar. Helt underbart med 20 graders varme och med basta folket ;) Forst akte vi med Bateau-mouche langs Siene, vi passerade en massa men framst Norte Dame och alska Eiffel Tornet. Blev fly forbannad nar vi inte hade ngn tid pa scemat for att ens ga till Eiffel tornet som lag 100m fra 'batstationen' sa jag gjorde en fuling och hangde med ett par svenskar som skulle pa toa, vi var namligen tvungna att ga under Eiffel tornet sa fick ett par bilder och mitt andra besok vid tornet. Det ar mkt storre an jag minns och lite synd att vi inte hade ngn tid att aka till toppen.

Sen akte vi vidare till Musèe de l'Orangerie som hade groteskt fula malningar! Fullstandigt meningslost, hade hellre vistats 2h vid tornet (jag och mitt javla torn ;) Efter det var det free time langs Champs Elysées. Jag och My tog en fika och OFC besokte vi Louis Vuitton affaren som verkligen var hur stor och dyr som helst! Fattar itne ens hur jag vagade ga in dit, blev kar och deppig i allt jag sag :/ Haha!

Paris besoket avslutades med L'Arc de Triomphe, utsikten var fantastisk! En vakt fragade mig och My om vi var systrar och om vi horde det ofta, halla! Hon ar finne och jag amerikan, haha, fyfan va vi skrattade at det!

Vi kom hem ratt sent igar och jag var helt slut, fick trycka i mig maten, tvinga ig in i duschen och slangde mig sedan i sangen och somnade direkt nar jag la huvudet emot kudden, underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar